Popis předmětu plnění: |
Předmětem plnění veřejné zakázky bude návrh a realizace jednotné kampaně pro všechna media, vč. media plánu a dalšího plnění uvedeného v přílohách zadávací dokumentace:• rozhlasová kampaň – minimálně 3 rozhlasové, regionální stanice s minimální týdenní poslechovostí 100 000 posluchačů, s garancí minimálního množství odvysílání spotů v každém z rádií v průběhu kampaně;
• internetová kampaň – minimálně 2 sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram event. další) s možností regionálního zacílení s garantovaným minimálním zobrazením, minimálně 3 zpravodajské portály s regionální přílohou s garantovaným minimální zobrazeními v průběhu kampaně;
• reklama v denním tisku – minimálně 2 deníky s regionálními přílohami a minimálním nákladem 10 000 ks v Jihomoravském kraji s tištěnou reklamou o velikosti nejméně ½ tiskové strany s vydáním na začátku a konci kampaně;
• reklama v regionálním magazínu – minimálně 1 magazín s regionálním zaměřením a minimálním nákladem 10 000 ks v regionu s tištěnou reklamou o velikosti nejméně ½ tiskové strany uveřejněné na začátku kampaně;
• outdoorová kampaň – vysílání videospotu na velkoplošných LED panelech po dobu kampaně.
|