Veřejné zakázky do 50 tis. Kč bez DPH a smlouvy s nepodnikajícími fyzickými osobami



Zrušit filtr


Číslo smlouvy Název IČO protistrana Název protistrana Částka bez DPH Přílohy Datum
9722100141 Celní 3 - nákup kuchyňské desky a parapetu
49435388
BAUHAUS k.s., Strážní 7/852, 63900 Brno 3 306,00 Kč Bauhaus k.s..pdf 30. 9. 2021 12:35:39
9721900202 Celní 3 - tonery
25623290
SOFTCOM GROUP, spol. s r.o., 28. pluku 458/7, 10100 Praha 33 530,57 Kč Objednávka - Softcom Group, Celní 3 - tonery.pdf 19. 12. 2019 13:44:19
9721900154 Celní 3 čisticí prostředky
18201130
Ing. Josef Chmelař, tř. Masarykova 145, 69801 Veselí nad Moravou 14 885,98 Kč Objednávka - VMD Drogerie.pdf 13. 11. 2019 08:29:24
9721900153 Celní 3 výtvarné potřeby
48562483
Martin Büchler, Kolbenova 24, 19000 Praha 9 696,69 Kč Objednávka - Martin Büchler.pdf 13. 11. 2019 09:27:12
9162100101 Celoplošné polepy kontejneru na Olympijském festivalu
27872858
Fuel s.r.o., Na strži 1702/65, 14000 Praha 20 996,00 Kč Objednavka_polep_OF_Brno_anonym.pdf 19. 7. 2021 13:35:41
9322100013 celoroční čištění čalouněného nábytku v budovách MMB
03300595
David Mucha, Seifertovo náměstí 849/20, 69701 Kyjov 40 000,00 Kč obj9322100013.pdf 19. 1. 2021 12:18:25
9322100021 Celoroční dodávky barelové vody
26951258
NUOVO CAFFE s.r.o., Zákoutí 2844/39, 61600 Brno 13 043,48 Kč obj9322100021.pdf 19. 1. 2021 12:33:08
9322200027 Celoroční dodávky pramenité vody.
26951258
NUOVO CAFFE s.r.o., Zákoutí 2844/39, 61600 Brno 16 528,93 Kč obj9322200027.pdf 18. 1. 2022 09:29:46
9322000011 Celoroční objednávka oprav a servisu výrobníků sifonu
25569465
CESK, a.s., Příkop 838/6, 60200 Brno 28 925,60 Kč obj 9322000011.pdf 9. 1. 2020 10:41:05
9322000001 Celoroční objednávka opravy a servis lednic
16369718
Ivan Kalina, servis chlazení, Na loučkách 1220, 66434 Kuřim 15 000,00 Kč obj 9322000001.pdf 9. 1. 2020 09:55:56
9322200035 Celoroční objednávka opravy kancelářské techniky
28357086
eMZet CZ s.r.o., Geislerova 4314/10, 61500 Brno 40 000,00 Kč obj9322200035.pdf 18. 1. 2022 09:32:52
9322100007 Celoroční objednávka opravy lednic
16369718
Ivan Kalina, servis chlazení, Na loučkách 1220, 66434 Kuřim 15 000,00 Kč obj9322100007.pdf 19. 1. 2021 11:48:34
9322000004 Celoroční objednávka pramenité vody
26951258
NUOVO CAFFE s.r.o., Zákoutí 2844/39, 61600 Brno 5 217,00 Kč obj 9322000004.pdf 9. 1. 2020 10:08:21
9322200015 Celoroční opravy a servis lednic
16369718
Ivan Kalina, servis chlazení, Na loučkách 1220, 66434 Kuřim 15 000,00 Kč obj9322200015.pdf 18. 1. 2022 09:24:15
9322100010 Celoroční opravy kancelářské techniky
28357086
eMZet CZ s.r.o., Geislerova 4314/10, 61500 Brno-Židenice 33 057,85 Kč obj9322100010.pdf 19. 1. 2021 11:59:39
9322200058 Celoroční péče o květiny na NR
26308002
VONEKL s.r.o., Kšírova 669/261, 61900 Brno 33 057,85 Kč obj9322200058.pdf 11. 2. 2022 08:05:49
9162200114 Celostránková inzerce v květnovém vydání Metropolitanu - územní plán
27846717
Regionální vydavatelství s.r.o., K Žižkovu 282/9, 19000 Praha 18 000,00 Kč 220421_objednavka_INZERCE.pdf 25. 4. 2022 15:15:53
9162200095 CLV plochy, výlep vč. tisku
00101460
TIC BRNO, příspěvková organizace, Radnická 365/2, 60200 Brno 7 650,00 Kč objednávka_CLV_podchod_TIC_anonym.pdf 28. 3. 2022 15:13:29
9322100256 Conqueror papír A4 100 g/m2 210x297 mm
25542532
LAW CZ s.r.o., Bílanská 2599/32, 76701 Kroměříž 4 667,76 Kč obj9322100256.pdf 15. 9. 2021 09:53:25
9322000334 Corona Antivir dezinfekce na plochy 500 ml
25542532
LAW CZ s.r.o., Bílanská 2599/32, 76701 Kroměříž 9 479,00 Kč obj9322000334.pdf 23. 9. 2020 11:49:21
9322200085 časopis INTRO, OPP
06845029
NAOS s.r.o., U Náhona 529/17, 50301 Hradec Králové 533,00 Kč obj9322200085.pdf 10. 2. 2022 10:26:58
9322200056 časopis SOVAK 2022
47567601
Mgr. Pavel Fučík, Čs. armády 488, 25401 Jílové u Prahy 800,00 Kč obj9322200056.pdf 17. 1. 2022 15:20:46
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb - Odbor vnitřních věcí
1 179,00 Kč čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb .pdf 27. 1. 2022 11:32:25
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb - Odbor vnitřních věcí
1 984,00 Kč čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb.pdf 25. 4. 2022 12:30:54
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb - Odbor vnitřních věcí
2 427,00 Kč drobna zaloha kancelarske potreby.pdf 26. 10. 2021 13:52:36
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb - Odbor vnitřních věcí
2 506,00 Kč drobna zaloha kancelarske potreby.pdf 16. 7. 2021 12:30:18
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb - Odbor vnitřních věcí
6 733,00 Kč Vzor - drobna zaloha kancelarske potreby 2019.pdf 28. 1. 2020 13:10:04
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb - Odbor vnitřních věcí
7 334,00 Kč drobna zaloha kancelarske potreby.pdf 29. 4. 2021 12:23:25
čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb-Odbor vnitřních věcí
3 491,00 Kč drobna zaloha kancelarske potreby 2020.pdf 26. 1. 2021 12:31:07
čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb-Odbor vnitřních věcí
1 568,00 Kč drobna zaloha kancelarske potreby.pdf 30. 4. 2020 12:46:14
čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb-Odbor vnitřních věcí
2 454,00 Kč drobna zaloha kancelarske potreby 2020.pdf 29. 10. 2020 11:37:33
Čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb-Odbor vnitřních věcí
8 529,00 Kč čerpání prostředků na drobné nákupy kancelářských potřeb-Odbor vnitřních věcí.pdf 10. 7. 2020 08:06:51
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti - Odbor zdraví
6 589,00 Kč Hotovostní platby.pdf 10. 11. 2021 13:59:24
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
9 990,00 Kč Dokument.pdf 11. 12. 2020 12:38:54
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
9 579,00 Kč Dokument.pdf 11. 12. 2020 12:40:30
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
9 994,00 Kč Dokument.pdf 14. 12. 2021 12:25:13
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
9 194,00 Kč Dokument.pdf 29. 4. 2022 09:30:05
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
11 729,00 Kč Dokument.pdf 4. 12. 2019 10:53:17
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
9 629,00 Kč Dokument.pdf 8. 9. 2021 08:58:42
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Archiv města Brna
9 703,00 Kč Dokument.pdf 26. 11. 2021 10:59:15
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
3 489,00 Kč Dokument.pdf 22. 9. 2021 14:52:00
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
1 612,00 Kč Dokument.pdf 4. 4. 2022 14:20:24
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
5 524,00 Kč Dokument.pdf 30. 6. 2020 14:04:41
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
2 087,00 Kč Dokument.pdf 27. 12. 2019 12:29:11
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
1 729,00 Kč Dokument.pdf 6. 4. 2021 13:25:43
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
4 271,00 Kč Dokument.pdf 3. 1. 2022 11:02:04
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Kancelář primátorky města Brna
4 008,00 Kč Dokument.pdf 28. 12. 2020 09:03:19
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Odbor památkové péče
227,13 Kč Dokument.pdf 1. 11. 2021 10:59:10
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Odbor památkové péče
252,00 Kč Dokument.pdf 1. 11. 2021 11:01:33
Čerpání prostředků na drobné nákupy v hotovosti, nákup kancelářských potřeb a vybavení a spotřebního materiálu - Odbor památkové péče
247,00 Kč Dokument.pdf 1. 11. 2021 11:02:20